Skip to main content

Praktisch

Wijzigingen

Daggast/kampeerder

Nadat je jouw ticket hebt gekocht is het niet meer mogelijk om te annuleren (zie onze  evenementenvoorwaarden). Wel is er een andere mogelijkheid als je niet meer kunt komen kamperen. In dat geval verwijzen we je graag door naar onze partner TicketSwap. Hier kan je veilig jouw tickets doorverkopen.

TicketSwap werkt als tussenpersoon: jij biedt je ticket aan en zij zorgen voor de afhandeling. Je gegevens die gekoppeld waren aan het ticket, zoals je naam, worden dan automatisch in Eventix – het ticketsysteem waar wij mee werken – aangepast. Hier vind je meer informatie over de werkwijze. 

Medewerker

Ben je fulltime medewerker of coordinator en heb je vragen over jouw bestelde tickets? Stuur dan een mail naar registratie@opwekking.nl.

Gaat jouw vraag over gegevens in JOS? Stuur dan een mail naar het kernteam via kernteam@pinksterconferentie.nl.

Ander kenteken

Heb je je parkeerticket al gekocht maar kom je met een andere auto (en dus met een ander kenteken) naar de Pinksterconferentie? Stuur dan een mailtje met je naam, ticketnummer en gewijzigde kenteken naar registratie@opwekking.nl.

Veelgestelde vragen

Heb je het antwoord op jouw vraag nog niet gevonden? Kijk dan even bij praktische informatie: daar vind je antwoorden op een groot aantal praktische vragen.